Nieuwsbrief ontvangen?

Wilt u op de hoogte blijven van het ZONH-nieuws in uw regio? Schrijf u gratis in voor onze digitale nieuwsbrief.

Inschrijven

Onze projecten

ZONH in de regio

Bekijk alle projecten
 

Klachten- en complimenten

ZONH wil te allen tijde kwalitatieve service kunnen verlenen. Om u altijd zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn, vernemen wij graag klachten of complimenten.

Het kan voorkomen dat u over bepaalde activiteiten of gedragingen van een medewerker van ZONH ontevreden bent. Komt u er samen met de desbetreffende medewerker niet uit, dan kunt u een klacht indienen. Dit doet u schriftelijk bij de door het ROS-netwerk benoemde landelijke klachtencommissie:

InEen
t.a.v. Klachtencommissie ROS-netwerk
Postbus 2672
3500 GR Utrecht

Lees de Klachtenregeling voor meer informatie over het indienen van een klacht en de behandeling van klachten.

Complimentenregeling

Vindt u dat u uitzonderlijk goed bent geholpen door ZONH? Dan kunt u dit kenbaar maken via info@zonh.nl.

Vragen over deze procedure?

Voor meer informatie neemt u contact op met Angela Kaarsemaker, a.kaarsemaker@zonh.nl.

Links

Klachtenregeling ROS-netwerk.

Algemene Voorwaarden ZONH

Nieuwsbrief ontvangen?

Wilt u op de hoogte blijven van het ZONH-nieuws in uw regio? Schrijf u gratis in voor onze digitale nieuwsbrief.

Inschrijven

Onze projecten

ZONH in de regio

Bekijk alle projecten